Prima paginaComunicate media Informatii utileUnitati sanitareContactInformatii publiceSitemap

Informatii utile

Programul de lucru al farmaciilor in perioada 22-25 aprilie 2022

Programul de functionare al centrelor de vaccinare in perioada 18-24 aprilie 2022

Programul de functionare al centrelor de vaccinare in 25 aprilie 2022


CENTRE  DE PERMANENTA SALAJ

        1.     Centrul de Permanenta Zalau

- str. C. Coposu nr.3 bl.2

Program  de functionare: luni-vineri   15:00- 7:00

                                            - sambata, duminica, Sarbatori legale 7:00- 7:00

Coordonator –dr. Moigradean Olimpia

2.     Centrul de Permanenta  Cehu Silvaniei

- str. Trandafirilor nr.43

Program de functionare: luni – vineri  18:00- 8:00

                                      -sambata, duminica, Sarbatori legale 8:00- 8:00

Coordonator  - dr. Barra Zoltan

3.     Centrul de Permanenta  Crasna

- p-ta Cserey Farcas nr.363

Program de functionare : luni- vineri  18:00- 8:00

                                      - sambata, duminica, Sarbatori legale  8:00 –8:00

Coordonator – dr. Csakvari  Alexandru

4.     Centrul de Permanenta Hida

- str. Pavel Rosca nr.4

Program de functionare: luni – vineri  15:30 –7:00

                                      - sambata , duminica , Sarbatori legale 8:00 –8:00

Coordonator – dr. Ciornei Aurora

5.     Centrul de Permanenta – Simisna-  “ Lenuta “

- loc. Simisna nr.364

Program de functionare : luni – vineri  15:00 – 7:30

                                      - sambata, duminica , Sarbatori legale  8:00 – 7:00
Coordonator – dr. Farc  Ovidiu


Precizari cu privire la aplicarea in mod unitar a prevederilor legale privind eliberarea de catre DSP a deciziilor de carantina sau izolare, precum si eliberarea de catre medicii curanti, a certificatelor de concediu medical pentru izolare sau carantina, certificate d e care beneficiaza persoanele asigurate. Descarca documentul aici


Metodologia de supraveghere a sindromului respirator acut cu noul coronavirus COVID-19  Actualizare din 01.02.2022


Lista cabinetelor de medicina de familie in care se desfasoara activitatea de vaccinare a populatiei impotriva COVID-19

Cabinet medical medicina de familie dr. Vaida Daniela Floare – Bobota

Cabinet medical medicina de familie dr. Brisc Simona – Boghis

Cabinet medical medicina de familie dr. Barra Zoltan – Cehu Silvaniei

Cabinet medical medicina de familie dr. Pop Lucian Liviu – Cehu Silvaniei

Cabinet medical medicina de familie dr. Szekelyi Szentmiklosi Istvan– Cehu Silvaniei

Cabinet medical medicina de familie dr. Szekelyi Szentmiklosi Olga– Cehu Silvaniei

Cabinet medical medicina de familie dr. Pop Codrut Constantin – Chiesd

Cabinet medical medicina de familie dr. Suleiman Abdel Salam – Cristolt

 

Cabinet medical medicina de familie dr. Perhaita Maria Alida – Galgau

 Cabinet medical medicina de familie dr. Farc Ovidiu Calin – Garbou

 

Cabinet medical medicina de familie dr. Stuparu Mihaita – Halmasd

Cabinet medical medicina de familie dr. Alexan Nicoleta Gabriela – Marca

Cabinet medical medicina de familie dr. Biro Pacsa Ildiko – Nusfalau

Cabinet medical medicina de familie dr. Stuparu Onita – Plopis

Cabinet medical medicina de familie dr. Mihaltan Marcela Antonia  – Sag

Cabinet medical medicina de familie dr. Basaleh Saleh Ayoub – Simisna

Cabinet medical medicina de familie dr. Irimiea Horatiu – Somes Odorhei

 Cabinet medical medicina de familie dr. Campan Maria Denisa Zamfira – Surduc

 

Cabinet medical medicina de familie dr. Veres Ecaterina Elena – Varsolt

Cabinet medical medicina de familie dr. Iluta Sorin Gabriel – Zalau

 

Cabinet medical medicina de familie dr. Butura Lucia – Zalau


 Unitati sanitare abilitate de catre Directia de Sanatate Publica Salaj, sa elibereze certificate medicale de tip A5 pentru copiii cu dizabilitati 

In conformitate cu prevederile art.28 din Ordinul nr. 1985/1305/5805/2016 privind aprobarea metodologiei pentru evaluarea si interventia integrata în vederea încadrarii copiilor cu dizabilitati in grad de handicap, a orientarii scolare si profesionale a copiilor cu cerinte educationale speciale, precum si in vederea abilitarii si reabilitarii copiilor cu dizabilitati si/sau cerinte educationale speciale, 

unitatile sanitare abilitate de catre Directia de Sanatate Publica Salaj,sa elibereze, gratuit, certificate medicale de tip A5 pentru copiii cu dizabilitati sunt:

Spitalul Judetean de Urgenta Zalau str. Simion Barnutiu nr. 67
SC Salvo-san Ciobanca SRL Zalau str. dumbrava II nr. 48

Asociatia Prader Willi din Romania prin Ambulatorul de specialitate NORO Zalau str. 21 Decembrie 1989 nr. 9
Centrul de Recuperare, Tratament si Ingrijire "ACASA" Zalau str. Gheorghe Doja nr. 161

 Pentru furnizorii de servicii medicale, organizati in baza OUG 124/1998 (unitati private), documentele necesare eliberarii gratuite a  certificatelor de sanatate tip A5 se pot descarca de aici:

Cereri pentru eliberarea certificatelor medicale tip A5 pentru copiii cu dizabilitati

1. Modelul de cerere si documentele necesare (in atentia furnizorilor de servicii medicale de specialitate doritori)

Descarca aici

2. Modelul de certificat medical tip A5, conform Ordinului ministrului sanatatii nr. 576/2007*) privind aprobarea Sistemului de evidente primare si tehnico-operative al spitalelor conform brosurii “Modelar-Spitale”.

Descarca aici

3. Modelul de fisa medicala sintetica pentru copii cu dizabilitati si/ sau cerinte educationale speciale (anexa nr. 7 la Ordinul nr.1985/1305/5805 din 2016 privind aprobarea metodologiei pentru evaluarea si interventia integrata in vederea incadrarii copiilor cu dizabilitati în grad de handicap, a orientarii scolare si profesionale a copiilor cu cerinte educationale speciale, precum si in vederea abilitarii si reabilitarii copiilor cu dizabilitati si/sau cerinte educationale speciale

Descarca aici

4. Modelul de fisa de evaluare psihologica in vederea incadrarii in grad de handicap, a orientarii scolare si profesionale si a planificarii beneficiilor, serviciilor si interventiilor pentru copilul cu dizabilitati si/ sau cerinte educationale speciale  anexa nr. 8 la Ordinul nr.1985/1305/5805 din 2016).

 

Descarca aici


In conformitate cu prevederile Anexei nr. 3 la OMEC si al OMS 5298/1668/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind examinarea starii de sanatate a prescolarilor si elevilor din unitatile de invatamant de stat si particulare autorizate/acreditate, privind acordarea asistentei medicale gratuite si pentru promovarea unui stil de viata sanatos, documentele medicale necesare la inscrierea/frecventarea/terminarea unui ciclu de invatamant sunt enumerate in fisierul atasat: Adresa Ministerului Sanatatii, Cabinet Secretar de stat

 Model Adeverinta medicala pentru inscrierea in colectivitate


In atentia medicilor de familie care acorda concedii medicale, persoanelor aflate in izolare sau carantina    

  • Declaratia pe propria raspundere pentru persoanele izolate la domiciliu 
  • Declaratia pe propria raspundere pentru persoanele care opteaza pentru masura carantinei institutionalizate 
  • Declaratia pe propria raspundere pentru persoanele carantinate in comunitate 

Important: recomandari privind completarea Declaratiei in cazul membrilor familiei ai unei persoane care se afla in una din situatiile prezentate in Ordinul ministrului sanatatii nr.414/2020, litera d), art.1 alin (3)

 


Prelungirea activitatii pentru medici, dupa varsta de pensionare

Avand in vedere prevederile Legii nr.113/2016 pentru modificarea art.391 alin.(8) din Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, “medicii care isi desfasoara activitatea in relatie contractuala cu casele de asigurari de sanatate judetene sau a municipiului Bucuresti, direct sau prin intermediul furnizorilor de servicii medicale, isi pot continua activitatea, dupa implinirea varstei de pensionare, la cerere, cu aviz anual eliberat de directia de sanatate publica judeteana sau a municipiului Bucuresti si de CMR, prin colegiile judetene ale medicilor sau al municipiului Bucuresti, pe baza certificatului de sanatate”
Documentele necesare obtinerii avizului anual de prelungire a activitatii pentru medici, dupa varsta de pensionare si care se afla in relatie contractuala directa sau prin furnizori de servicii medicale, cu casele de asigutrari de sanatate judetene:


In atentia medicilor de familie   

De aici puteti descarca formularul  sau  pentru centralizatorul lunar, acesta se transmite la DSP, compartiment statistica-informatica, camera 10  pana in data de 5 a fiecarei luni, completat cu datele pentru luna anterioara raportarii, an curent, comparativ cu luna anului anterior.

De aici puteti descarca formularele  Fisa ancheta a decesului pentru
nascutul mort/perinatal0-1 an, 1-4 ani , maternitate directe, maternitate indirecte (fisier word). Anchetele se completeaza de catre medicul care a constatat decesul sau dupa caz, de catre medicul de familie si se depun la Compartimentul Statistica-Informatica, camera 10, in termen de 72 ore de la eliberarea certificatului constatator de deces.


 


   In atentia medicilor 
CONDITII si ACTE necesare obtinerii codului parafa
Conditii:
1. Certificat de membru al Colegiului Medicilor / Dentistilor din Romania
2. Certificat de medic specialist
3. Buletin / Carte de identitate / Pasaport valabil
4. Loc de munca in judetul Salaj (adeverinta-angajator, contract individual de munca-angajator sau certificat de inregistrare in Registrul unic al cabinetelor-DSP)
5. Prezentarea personala pentru solicitarea / eliberarea codului de parafa
Acte necesare pentru obþinerea codului de parafã pentru medici:
-    cerere tip completata citet cu majuscule (biroul RUNOS din cadrul DSP)
-    acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal
-    declaratie pe propria rapsundere privind toate datele referitoare la actele de studii 
-    copie xerox dupa Certificatul de membru al Colegilului Medicilor din Romania / Colegiului Medicilor Dentisti din Romania (se va prezenta si originalul)
-    adeverinta sau contract individual de munca eliberata de o unitate sanitara sau  copie dupa certificatul de inregistrare in Registrul unic al cabinetelor-DSP (se va prezenta si originalul)
-    copie xerox dupa diploma de absolvire a facultatii (se va prezenta si originalul)
-    copie xerox dupa Certificatul de medic specialist (se va prezenta si originalul)
-    copie xerox dupa cartea de identitate/rezidenta/pasaport (se va prezenta si originalul)
-    dupa caz, copie xerox dupa documente care atesta schimbarea numelui (se va prezenta si actul in original)


 In atentia fizioterapeutilor: De aici puteti descarca Regulamentul electoral pentru constituirea legala a primelor organe de conducere ale Colegiului Fizioterapeutilor din romania.


Formularele pentru raportarile facute de catre asistentii medicali comunitari si mediatorii sanitari 
Descarcati de aici Anexa 3 ; Anexa 4 pentru AMC  si Anexa 4 ; Formular pentru MS


  Sistemul unic national pentru apeluri de urgenta: 112


 

     Lista tabelara a bolilor editia a 10-a CIM 10 descarca aici


 Modificari la Procedura operationala pentru managementul cazului suspect/confirmat cu boala produsa de virusul EBOLA (EVB) aici

Ghid minimal de gestionare a probelor privind infectia cu virusul EBOLA aici

Hotarari ale CNSSU si CNE privind aprobarea Procedurilor Operationale pentru managementul cazului suspect / confirmate de infectie cu EBOLA aici

Hotarare nr 3 CNE aprobarea Procedurilor Operationale pentru managementul cazului suspect / confirmate de infectie cu EBOLA aici

Comisia Europeana, WHO EURO si presedintia italiana a EU au produs in colaborare un filmulet referitor la Ebola, adresat publicului larg din Europa. Mesajul cheie al acestuia este ca riscul de raspandire a virusului Ebola in Europa este scazut. Acest mesaj este important in contextul sezonului gripal actual, avand in vedere ca simptomele de edbut ale celor doua boli pot fi asemanatoare. Link-ul  mai jos 

http://ec.europa.eu/dgs/health_consumer/video/ebola_2015_ro.mp4


 Incepand cu 1 noiembrie 2014 se instituie o noua procedura de raportare a vaccinarilor de catre medicii de familie. In  sectiunea noutati  gasiti mai multe informatii. Descarca procedura de aici


 Unde si in ce conditii poti dona sange

Pentru a deveni donator de sange trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii:
         varsta cuprinsa in intervalul 18-60 ani
         greutate peste 50Kg
         puls regulat, 60 -100 batai/minut.
         tensiune arteriala sistolica intre 100 si 180 mmHg
         sa nu fi suferit în ultimele 6 luni interventii chirurgicale
         femeile sa nu fie: însarcinate, în perioada de lauzie, în perioada menstruala
         sa nu fi consumat grasimi sau bauturi alcoolice cu cel putin 48 de ore inaintea donarii
         sa nu fiti sub tratament pentru diferite afectiuni: hipertensiune, boli de inima,
                                                boli renale,boli psihice,boli hepatice,boli endocrine
Donatorii nu trebuie sa aiba sau sa nu fi avut urmatoarele boli:
         hepatita (de orice tip); TBC; sifilis; malarie; epilepsie si alte boli neurologice
         boli psihice; bruceloza; ulcer; diabet zaharat; boli de inima; cancer
 
         boli de piele: psoriazis, vitiligo; miopie forte peste (-) 6 dioptrii

 Atentie, s-a modificat formularul pentru Centralizatorul morbiditatii in CMMF si anume, grupele de varsta sunt din 5 in 5 ani incepand cu grupa '"sub 1 an""
Formularul nou pentru raportarea morbiditatii pentru anul 2016 se poate descarca de aici.este un fisier excel
La raportarea din ianuarie 2017, veti aduce fisierul excel pe memory stick sau il veti trimite prin e-mail pe adresa dspsalaj@artelecom.net, datorita dimensiunilor noului formular, nu se accepta listingul (formularul pe suport de hartie).
In fisier veti gasi celule protejate la scriere, acestea pot fi formule de calcul sau grupe de varsta la care nu se admit anumite boli sau grupe de boli.
Relatii suplimentare se pot solicita la telefon 0260 662592 sau e-mail dspsalaj@artelecom.net - compartiment statistica-informatica


Formulare pentru raportarile de triaj, dispensarizare si bilant din colectivitatile de copii

Triaj epidemiologic, se poate descarca de aici

Dispensarizare, se poate descarca de aici

Bilant, se poate descarca de aici

Situatiile se vor transmite la DSP SALAJ - Laborator Igiena scolara prin fax la nr. 0260 662550; 
electronic, la adresa dspsalaj@yahoo.com sau personal la laboratorul de Ig. Scolara, parter cam.16


 

Formular anual de raportare a activitatii cabinetului medical privat conform MS 60.4.5 aprobat prin Legea 95/2006    Darea de seama se poate descarca aici


 Localitati fara medici de familie sau cu deficit de medici de familie
                 Comune fara medic de familie:

  • Benesat - conventie punct de lucru
  • Camar
  • Cosei
  • Fildu de Jos
  • Poiana Blenchii
  • Rus
  • Treznea - conventie punct de lucru
  • Zalha           

                 Orase si comune cu deficit de medici de familie:

  • Simleu Silvaniei
  • Jibou
  • Balan
  • Ip
  • Sag
  • Surduc
  • Valcau de Jos

 Formulare de raportare pentru medicii de familie

  • Centralizatorul lunar comparativ descarca aici  formular  si 
  • Centralizatorul morbiditatii in cabinetul medical (992 coduri) se poate descarca aici (fisier excel)  ATENTIE formular modificat cu grupe de varsta din 5 in 5 ani inclusiv grupa sub 1 an.
  • Darea de seama privind principalii indicatori (cronici, gravide, vaccinari) - trimestriala se poate descarca aici (fisier word) ATENTIE, formular modificat pentru evidenta cronicilor si a vaccinarilor
  • Darea de seama privind activitatea cabinetului medical (consultatii, tratamente) - trimestriala se poate descarca aici (fisier word)
  •  Darea de seama privind bolile infectioase si parazitare se poate descarca aici (fisier word)

 De aici puteti descarca formularele pentru Fisa unica de raportare a cazului nou de boala transmisibila si Fisa de ancheta epidemiologica in familie/colectivitate. (fisier pdf - necesita Adobe Reader)


                  In atentia cabinetelor scolare 

Darea de Seama Departamentala M.S.60.4.4A – Cap.5 ATENTIE formular modificat (se poate dascarca de aici) se va intocmi pe baza urmatoarelor documente, pe care le puteti descarca de pe site-ul nostru sau de pe site-ul www.ccss.ro
 

 Centralizatorul lunar al morbiditatii (incidenta) si al consultatiilor din scoala;

Centralizatorul anual al starii de morbiditate (prevalenta) si al activitatii medicale din scoala.

Darea de Seama Departamentala M.S.60.4.4A – Cap.5

Registru evidenta a activitatii de educatie pentru sanatate

Fisa stomatologica pentru elevi 


     In atentia medicilor de familie
               Monitorizarea lunara a prescrierii si eliberarii  laptelui praf la nivelul medicului de familie
               Aplicatia “LP_MED” este modulul aferent medicului de familie in conformitate cu  ORDINUL Nr.267/1253 din 21.03.2006. Cu aceasta aplicatie medicul de familie inregistreaza si tipareste informatiile din Anexa 2 si Centralizator . Aplicatia realizeaza si  fisierul in formtat electronic petnru  raportarea lunara catre DSP.
Descarca programul si  Manualul de utilizare   


 In atentia medicilor autorizati sa elibereze certificate de deces
In vederea cunoasterii principiilor de baza privind diagnosticul cauzelor de moarte si a celor de alegere a diagnosticului ce urmeaza a fi codificat drept cauza principala, ca urmare a masurilor luate de catre EUROSTAT si OMS, aplicarea metodologiei de lucru in acest domeniu va deveni obligatorie, creste in consecinta responsabilitatea fiecarui medic autorizat a elibera un certificat de constatare a decesului.
Specificam faptul ca pe viitor corectitudinea completarii acestui document va constitui un element de evaluare a activitatii ce va primi un scor important, fie pozitiv, fie negativ, atat în ceea ce priveste fiecare medic, dar si ansamblul ce trebuie sa functioneze pentru verificare si codificare.
Scorul primit de aceasta comisie va fi inregistrat ca apartinand si managementului judetului pe care il reprezinta. 
Manualul de certificare a cauzelor de deces in Europa 


  Registrul regional de cancer - informatii

 Conform Ordinului MSP nr. 2027/2007, se aproba restructurarea si reorganizarea activitatii de inregistrare pe baze populationale a datelor bolnavilor de cancer, in vederea alinierii acestei activitati la standardele si recomandarile Retelei europene a registrelor de cancer (ENCR) si ale Agentiei Internationale pentru Cercetarea Cancerelor, Lyon (IARC), a Organizatiei Mondiale a Sanatatii.
Se constituie, la nivel regional, bazele de date care cuprind evidentele bolnavilor de cancer, denumite în continuare registre regionale de cancer, dupa cum urmeaza:
a) Registrul Regional de Cancer Bucuresti-Ilfov;
b) Registrul Regional de Cancer Nord-Est;
c) Registrul Regional de Cancer Sud-Est;
d) Registrul Regional de Cancer Sud Muntenia;
e) Registrul Regional de Cancer Sud-Vest Oltenia;
f) Registrul Regional de Cancer Vest;
g) Registrul Regional de Cancer Nord-Vest;
h) Registrul Regional de Cancer Centru.

Clasificarea Internaþionala a Maladiilor pentru Oncologie, CIM-O editia a 3-a a fost dezvoltata de un grup de lucru reunit de IARC/OMS.

Cazurile noi de cancer vor fi raportate cu ajutorul formularelor ONC


  In conformitate cu prevederile OUG Nr.144 din 28 octombrie 2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical, precum si organizarea si functionarea Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania

Asistentii medicali generalisti, moasele si asistentii medicali isi exercita profesia pe baza certificatului de membru eliberat de Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali, avizat anual. Avizul anual se acorda numai dupa încheierea asigurarii de raspundere civila pentru greseli în activitatea profesionala, valabila pentru anul respectiv. Certificatul de membru este însotit de fisa de evidenta elaborata de Consiliul national al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania.
  
Certificatul de membru se acorda pe baza urmatoarelor documente:
    a) copia legalizata a documentelor de studii care atesta formarea în profesie;
    b) declaratie pe propria raspundere privind îndeplinirea conditiilor prevazute la art. 14 si 15;
    c) certificatul de cazier judiciar;
    d) certificatul de sanatate fizica si psihica.

Relatii la sediul OAMMR filiala Salaj,  tel: 0360 101160  


 Acte necesare eliberarii Autorizatiei de libera practica medicala pentru personalul sanitar cu studii superioare (licenta) - pentru specialitatile conexe actului medical: biochimist, biolog, chimist, fizician, fiziokinetoterapeut, psiholog, logoped, sociolog, profesot de cultura fizica medicala, tehnician aparatura medicala

  • cerere tip
  • copie dupa actele de studii - diploma eliberata de o intitutie de invatamant medical acreditata in conditiile legii (se va prezenta si originalul)
  • adeverinta din care sa reiasa specialitatea, gradul profesional, vechimea in specialitate, numarul Ordinului MSP de confirmare in specialitate 
  • certificat medical TipA5 - eliberat de ambulatoriul de specialitate al spitalului
  • cazier judiciar 
  • avizul Colegiului Biochumistilor, biologilor si chimistilor din Romania, daca este cazul
  • copii dupa certificatul de casatorie, sentinta de divort - daca este cazul (se va prezenta si originalul)
  • copie dupa decizia de pensionare si dupa certificatul de nastere - pentru pensionari (se va prezenta si originalul)
  • copie dupa certificatul de competenta obtinut conform normelor in vigoare (homeopatie, acupunctura, echografie, etc.) (se va prezenta si originalul)

Relatii la parter sau la telefon 0260662550 int. 207


 Acte necesare inregistrarii cabinetelor medicale, unitatilor medico-sanitare fara personalitate juridica in Registrul Unic al Cabinetelor Medicale

·         certificat de membru in colegiul medicilor/medicilor dentisti, copie (se va prezenta si originalul)

·         avizul colegiului medicilor judetean sau al municipiului Bucuresti  cu privire la formele de exercitare a profesiei de medic, prevazute de art. 1 alin. (3) din Ordonan??  Nr. 124 din 29 august 1998    *** Republicat?, privind organizarea ?i func?ionarea cabinetelor medicale, copie (se va prezenta si originalul)

·         actele de studii, copie (se va prezenta si originalul)

·         dovada titlului de detinere a spatiului in care functioneaza cabinetul medical (contract de vanzare-cumparare, contract de inchiriere, etc.), copie (se va prezenta si originalul)

Relatii la parter sau la telefon 0260662550 int. 207

Acte necesare inregistrarii cabinetelor medicale, unitatilor medico-sanitare cu personalitate juridica in Registrul Unic al Cabinetelor Medicale

  • cerere tip
  • copie dupa autorizatia de libera practica a medicului sau dupa caz, a medicilor
  • avizul Colegiului medicilor/dentistilor, privind formele de exercitare a profesiei de medic, conform prevederilor art. 1 (3) din OG nr. 124/1998 republicata
  • dovada titlului de detinere a spatiului in care functioneaza cabinetul/unitatea medico-sanitara
  • copii dupa actul constitutiv al societatii comerciale
  • copie dupa certificatul de inmatriculare
  • dovada eliberata de registrul comertului din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate furnizarea de servicii medicale, cu sau fara activitati conexe actului medical (cerere de mentiuni)
  • documente justificative care sa ateste ca administratorul societatii comerciale sau cel putin o treime din numarul membrilor consiliului de administratie sunt medici (cerere de mentiuni sau statutul/contractul societatii, insotite de diploma de medic)

Relatii la parter  sau la telefon 0260662550 int. 207 


Criteriile de eligibilitate necesare participarii furnizorilor de servicii medicale la subprogramul de screening pentru depistarea cancerului de col uterin

Noutati:
Comunicate media
Informatii utile
Noutati
Programe de sanatate
Anunturi Concursuri Examene
Recunoasterea diplomelor in UE Atestate studii complementare Certificate
Promovarea sanatatii
Informatii publice
Incidenta imbolnavirilor cu virusul SARS-Cov2
Program audiente:
Director executiv:
Dr. Ligia Marincas
Marti: 13.00 - 15.00
Program de lucru:
Luni - Vineri: 8:00 - 16:00
Promovarea sanatatii:
Made by HaiPeNet